Пропустити доступні курси

Доступні курси

Правила ефективного тайм менеджменту. Самоменджмент. Системність. Мотивація.

Інструменти публічного виступу. Створення презентації. Виступ на публіці.

Бюджет підприємства. Форми звітності. Планування бюджету та контроль виконання.

Лідер - Топ-менеджер. Інструменти лідера.

Підготовка до переговорів. Постановка цілей. Стратегія переговорів. Техніки ведення переговорів. Досягнення результатів.

Класифікація ринку. Розрахунок точки рівноваги. Визначення факторів, що впливають на рівновагу. Цінова еластичність. Ціна грошей. Взаємозвязок економіки та бізнесу. Цілі підприємнцької діяльності.

Бухгалтерський облік на підприємстві, необхідна документація. Оптимальна форма підприємства. Система оподаткування в Україні. Розрахунок ключових податків та порядок їх сплати. Податкова оптимізація

Комунікації в організації. Формальне та неформальне управління. Управління розвитком персоналу.

Побудова оргструктури. Зони відповідальності. Правила прийняття рішень. Створення процесної організації.

Місія. Бачення. Аналіз зовнішнього, внутрішнього середовища. Стратегічні цілі. Стратегічни план. Диверсифікація

Цілі проекту. Етапи проекту. Ресурси проекту. Контроль проходження. Оцінка результатів.

Визначення продукту. Комплекс маркетингу.   КФУ продукту.  Позиціонування  Оцінка ринку.   Визначення цільової аудиторії. Цінність продукту. 

Стратегічний маркетинг – вид маркетингової діяльності, спрямованої на визначення адекватної умовам господарювання маркетингової стратегії підприємства.
Бренд-менеджмент - застосування маркетингових технологій до конкретного продукту, продуктової лінійки чи бренду. Брендинг передбачає створення системи цінностей відносно конкретного продукту, продуктової лінійки чи бренду.

Побудова системи управління якістю. Вдосконалення процесів управління якістю.

Створення відділу продаж. Мотивація працівників відділу. Побудова стратегії продаж.

Розрахунок інвестиційних показників. Визначення привабливості інвестиційного процесу. Оцінка ризиків. Бізнес план.

Зміст програми навчання та розвитку

 

Модуль 1. Особиста ефективність.

  1. Тайм-менеджмент
  2. Риторика. Мистецтво ділової презентації

Модуль 2. Загальні принципи організації та управління

  1. Управління персоналом
  2. Маркетинг в рітейлі

Модуль 3. Сучасний супермаркет. Мерчендайзинг

  1. Основи товарознавства продтоварів. Експрес-курс
  2. Мерчендайзинг

Модуль 4. Комерційна діяльність

  1. Управління асортиментом. Категорійний менеджмент
  2. Фінанси для не фінансистів

Модуль 5. Бізнес-процеси

  1. Бізнес-процеси. НАССР. Власне виробництво
  2. Організація роботи служби безпеки ТЗ

Модуль 6. Ефективне управління

  1. Тренінг по удосконаленню навичок роботи з ПК "Капітал"
  2. Team Building у форматі екстрім-тренінгу


Програма «Академія директора торгового закладу»
- це спеціалізована та практично-орієнтована програма, яка системно та послідовно надасть слухачам вміння та навички, що необхідні для ефективного управління сучасним торговим закладом.